Kiinalaisen Lääketieteen Akatemia järjestää kolmepäiväisen kurssin ravinnolla hoitamisesta 10-12.4.2020. Kurssipäivien aikataulu on klo 9:00 – 18:00. Kurssilla on tilaa 10 ihmiselle. Kurssi pidetään Eiran sairaalassa, Helsingissä.
Ravinto-opista tulee Kiinalaisen lääketieteen Akatemialle luennoimaan tohtori Gil Barzilay. Gil Barzilay on kiinalaisen lääketieteen harjoittaja, joka käyttää myös ravinnolla hoitamista työssään Tel Avivin johtavalla CAM-klinikalla. Lisäksi hän opettaa alan tieteellistä tutkimusta Broshim Collegessa sekä ohjaa valmistuvia oppilaita heidän tieteellisen tutkimuksen projekteissaan.
Koulutus kuuluu Akatemian opiskelijoiden peruskoulutusohjelmaan. Kurssilla on tilaa 10 koulun ulkopuoliselle ammatinharjoittajalle tai muiden koulujen opiskelijalle. Koulutus järjestetään Akatemian opiskelijoiden kolmannella opintovuodella, joten kaikilta osallistuvilta oletetaan hyviä perustietoja kiinalaisesta lääketieteestä. Kurssi soveltuu erityisesti ammatinharjoittajille, jotka haluavat täydentää tuntemustaan ravinnolla hoitamisesta.
Kurssi on englanninkielinen.
Hinta 329€
Englanninkielinen kurssiohjelma
Friday, April 10th
• Introduction
• Nutrition in today’s world
• Importance of Nutrition in Chinese Medicine
• The energetic qualities of foods and their effects on us:
◦ Organs, Colors, Flavors
• Case Studies Throughout & Discussion
Saturday, April 11th
• The energetic qualities of foods and their effects on us (Con’t):
◦ Directions, Thermal nature, Cooking, Form
• Key Foods
• Diagnosis Tools in Nutrition Treatment incl. Facial
• Nutritional Diary Analysis and correlation with overall diagnosis
• Practice: Nutritional Diary Analysis
• Nutritional Treatment throughout Life Cycle: Challenges & Methods
• Demonstration: Nutritional therapy on 1 student
• Case Studies Throughout
Sunday, April 12th
• Treating Key Syndromes as examples: Water, Wood, Earth & Metal
• Practice: Basic Nutritional Treatment (on each other)
• Key Herbs & Teas
• Back to the Future – Treating Modern Diseases 3600 approach – An Example
• Open discussion: Cases/Issues related to student’s patients
• Case Studies Throughout